سخت کار ، قوی تر شوید

با باشگاه ما آسان است

فواید ورزش بدنسازی

waves
  • First One

    تأثیر بدنسازی بر عضلات و درد مفاصل

    افزایش استقامت، حجم و توان عضلات مختلف بدن است. بدن برای اینکه بتواند استخوان‌ها را حرکت دهد، لازم است از نیروی عضلات کمک بگیرد. همین امر سبب می‌شود زمانی‌که عضله یک ناحیه ضعیف باشد، آن ناحیه دیگر نتواند حرکت معمول خود را به‌درستی انجام دهد.

  • second one

    تأثیر بدنسازی بر استخوان‌ها

    ساختار استخوان‌ها به شکلی است که هر چقدر فشار بیشتری به آن‌ها وارد شود، مقاومت و توانشان بیشتر می‌گردد. به همین دلیل بدنسازی می‌تواند استحکام استخوان‌های شما را بیشتر کند.


  • third gym training

    تأثیر بدنسازی بر سلامت روان

    بدنسازی نیز همانند سایر ورزش‌ها، سبب افزایش گردش خون عمومی شده و خون‌رسانی به مغز را بیشتر می‌کند، همین رویداد سبب می‌شود تا فرد ذهن فعال‌تر و بازتری داشته باشد.

  • fourth muscle

    افزایش طول عمر

    بدنسازان به دنبال افزایش توده‌ی ماهیچه‌ای در بدن‌شان هستند. طبق شواهد، آدم‌هایی که دارای توده‌ی ماهیچه‌ی بزرگ‌تری در بدن‌شان هستند، در مقایسه با آن‌هایی که از توده‌ی ماهیچه‌ای کم‌تری برخوردارند، عمر طولانی‌تری دارند.

  • training fifth

    سلامتی بدن

    فواید بدنسازی می‌توان به بهبود سطوح لیپید و انسولین بدن اشاره کرد. تمرین‌های استقامتی و تمرین‌های مقاومتی برای بهبود ترکیب‌‌بندی بدن (کاهش چربی و حفظ ماهیچه‌ها)،‌ کاهش مجموع کلسترول، کلسترول ال‌دی‌ال، سطوح انسولین ناشتا، و تری‌گلیسیرید بسیار موثرتر هستند.

  • gym training

    بهبود سلامت روانی

    فواید تمرین‌هایی با سبک بدنسازی می‌توان به کاهش استرس، اضطراب و افسردگی، و بهبود سلامت عمومی، شکل ظاهری بدن و عزت نفس، و در زنان در پیش از دوره‌ی یائسگی، کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی اشاره کرد.

فکرنکنید, امروز شروع کنید!

بدنسازی فواید بسیاری به همراه دارد. به نظر می‌رسد بدنسازی ورزشی ایمن باشد؛ این ورزش موثرترین راه برای تمرین بدنی جهت حفظ قدرت و توده‌ی تمام ماهیچه‌های بدن است؛ هم‌چنین، بدنسازی ترکیب‌بندی بدن و عملکرد ورزشی را بهبود می‌بخشد، طول عمر کارآمد را افزایش می‌دهد، و توانایی روانی و وضعیت هیجانی را نیز بهتر می‌کند.

کلاس های ما

First Class

آموزش عضلات

بـدن انسـان از 260 عـضـلـه تشـكـيل گـرديـده كه اكثر آنها بصورت جفت مي بـاشند. عـضـلات %45 درصـــد وزن كـل بـدن را به خود اختصاص ميدهنـــد. عضلات از بافت فيبري تشـكـيـل شـــده اند. ميوفيبرها (فيبرهاي تشكيل دهنده مـاهيچه ها) قابـلـيـت انـقــباض دارند.

Second Training

پرورش اندام

شروع يك بدنسازي مي تواند براي برخي از ما وقتي با يك سالن ژيمناستيك, تمرينات سخت ,مرداني با بازوان درشت و عضلاني, تمرينات زنان عضلاني هنگامي كه به شدت تمرين روبرو مي شويم، تجربه ي ترسناكي مي باشد. حتي اصطلاحاتي كه در آنجا به كار مي برند به نظر نا اشنا مي ايد: مثل پشته سازي، تكرار تمرين، بدن گلداني، گاسترو تنظيم كردن و زمان بندي.

Third Class

کلاس آموزش یوگا

آموزش یوگا بسیار محبوب است و ترکیبی از تنفس، تحرک و مراقبه می باشد که می توانید به راحتی در منزل انجام دهید. بیش از یک قرن است که یوگا از هند به کشورهای دیگر راه یافته و به دلیلی مزایای جسمی و معنوی مورد ستایش قرار گرفته است. تحقیقات اساتید نشان می دهد که دریافت آموزش های یوگا و انجام حرکات آن، می تواند بر مدیریت استرس، کاهش اضطراب و افسردگی، بهبود خلق و خو، افزایش کیفیت خواب کمک کند.

Fourth Training

آموزش پیشرفته

نوع بدن خودتان را شناسایی کنید و ببینید که چه چیزی برای آن مفیدتر است اگر می خواهید که وارد رقابت شوید، بسیار مهم است که بدانید قدرت بدن شما چقدر است و چه چیزی باعث زیباتر به نظر رسیدن آن می‌شود. به دنبال راهنمایی های فدراسیون باشید و ببینید که رقیبان شما معمولا چه اندامی دارند. این کار باعث می شود که بتوانید یک برنامه تمرینی تاثیرگذار را تنظیم کنید که البته باید این کار را با راهنمایی های مربی انجام دهید.

برنامه کلاسی

تمرینات بدنسازی، نه تنها برای ورزشکاران رشته‌های مختلف، بلکه برای تمامی مردم لازم است؛ چرا که در بالا بردن سطح عمومی سلامتی بسیار مفید است!

  • دوشنبه
  • سه شنبه
  • چهار شنبه
  • پنج شنبه
  • جمعه
کلاس تناسب اندام 10:00AM - 11:30AM 2:00PM - 3:30PM استاد مرادی
آموزش عضلات 10:00AM - 11:30AM 2:00PM - 3:30PM استاد فتاحی
پرورش اندام 10:00AM - 11:30AM 2:00PM - 3:30PM استاد اکبری
کلاس آموزش یوگا 10:00AM - 11:30AM 2:00PM - 3:30PM استاد عبدالهی
آموزش پیشرفته 10:00AM - 11:30AM 2:00PM - 3:30PM استاد طالبی

کارشناس مربیان

بهتر است بگوییم ورزشکار بودن سبک زندگی سالم را می‌طلبد. بهتر است شب‌ها خوب بخوابید، تغذیه سالم داشته باشید، مرتب تمرین کنید، دور سیگار و الکل را خط قرمز بکشید و در یک کلام سالم زندگی کنید.

مربی تناسب اندام

استاد مرادی

عضو کمیته پزشکی ورزشهای رزمی
دارای کمربند دان یک جودو
عضو تیم ملی کشتی پیشکسوتان

مربی عضلات

استاد فتاحی

مربی بدنسازی رسمی فدراسیون
کارشناس تغذیه
کاردانی پرورش اندام

مربی پیشرفته

استاد طالبی

برنامه کارشناس تغذیه و پرورش اندام
مربی رسمی فدراسیون جهانی WNBF
مربی رسمی فدراسیون